_Elifffffff_ Merhaba hanımlar 9 haftalik gebeyim ama aşırı gaz sancısı çekiyorum yarın aile hekimime gidicem ama bu gece sancim çok önerebileceginiz herhangi birşey varmı??
yesim-1 _Elifffffff_ mercimek çorbası içme aşırı gaz yapıyor. Gerçi ne yersen bu haftalarda gaz yapıyor bende de oldu çok aşırı. Zamanla geçecek İnan.
ecembugra53 _Elifffffff_ gaz yapan gıdalardan öncelikle uzak dur bol ılık su tüket doktorun öyle demişti hamilelik boyunca içtim ben öyle rahat ettim
gamzen346 _Elifffffff_ Canım ben sade soda içiyorum günde 2 tane çok acı gelirse limonata koyup içiyorum bana çok çok iyi geliyor gaz sancısı yüzünden 3 defa doktorluk olmuşluğum var hamilelik dönemi içinde sodadan sonra o sıkıntım olmadı ve gerçekten mercimeği bırak ağzına bile sürme
bendeonudiyorum Gaz sancisi, mide yanmasi, kabizlik 34, haftaya geldim hala tam gaz devam ediyor bende.. Uzgunum ama eteafindaki kadinlarca, bu vakitten sonra boyle sorularina verilecek tek cevap şu olacak: " EEE ANA OLMAK KOLAY DEGİLL" Hic acimiyorlar valla ☺️
KMerveK İlk zamanlar çok oluyor cidden gazın var çıkaramiyosun karnının üstüne yatsan olmuyor bitki çayı icemiyosun çözüm o haftaların geçmesi canım bi de belki kuru kayısı gün kurusu yiyebilirsin onlarda işe yararsa tabi dediğim gibi o dönemler gaz muhakkak herkeste oluyor yapacak bisey yok inanki
91ARIN91ASK _Elifffffff_ rezene varsa demle çok iyi geliyor birde burda öğrendim tarhana çorbası geçiriyor muş denemedim
bendeonudiyorum Sakin tarhana pişirirken salçayi yarim tatli kaşigindan fazla kullanmayin.. Gebelik reflusu denen seyi oyle bir azdiriyor ki anlatamam. Gece mideniz yansin istemiyorsaniz salçadan baharattan da mumkun oldugunca kaçin… “Ben yandim eller yanmasinnnn ☺️”