Balyedi29- Evet artmaması çok iyi bir şey artacak olsaydı zaten dört hafta içinde artardı benim de bayağı bir hafta öyle devam etti doğumun sonlarına doğru azaldı bizim bir de çift taraflıydı tek taraflı olması her zaman daha iyi. endişelenmeyin bakarım ben hamileyken kimle konuştuysam hepimizin bebeği sağlıkla doğdu çok şükür hamileliğinizin tadını çıkarın Bol bol dua edin 🤲🏻🤗