Aysedamla Merhaba hanimlar 33 haftalik hamileyim bebegimin Beyninin sol tarafında su kesesine benzer bir şey oluşmuş. Emar ile kontrol edecekler. Beyin’in iki tarafında da büyüme varmış. Doğum sonrası tekrar kontrol edikecek. Bu durumla daha karsilasan oldumu acaba ? Bilgisi olan var mi?
Minnaktos Aysedamla bende 32. Haftalık hamileyim leteral ventrikül 9.7 mm genişlik olduğunu öğrendim riskli gebelikte takibe alindim 1 hafta sonra tekrar ölçüm yapılacak öğreneli 2 gün oldu sizinle benzer durumumuz sanirim
Kbraozkn Aysedamla çok iyi takip edilmesi gereken bi konu ben ilk gebeliğimde yaşadım amniyosentezde kordosentezde yaptırdım hatta umarım sizde ilerleme olmaz bizde ilerleme olmuştu zor bi durum
Haticesimsekkk Aysedamla benim bebeğimde de var 28. Hafta da 10mm di ama doktorum korkulacak bişey olmadığını söylemişti endişe edilecek seviye değil diye. 24. Hafta da 8 mm gibi bişeydi bebek büyüyor sonuçta onunda büyümesi normal dedi Ama kuşkuya düştüm bende şuan acaba doktorum mu yetersiz 🙄 hiç emar vs önermedi.
enfla Aysedamla bnde var suan 23+3 haftalıgız kac mm dedı doktorunz 11.3 ve 11.6 ıkı taraftada sıvı bırıkmesı var takıp edılecek ınsaallah duzelır
hulyaclb Minnaktos bende 25+2 deyim. Yaklaşık dört haftadır sol tarafı 22. Haftada 9, 24. Haftada 9.3, şu an 9,7 ve iki hafta sonra tekrar gideceğim. İnşallah hepimizin ki düşmüş olur. İnsan endişe etmiyor değil. Dr ne diyor bilginiz var mı?
Aysedamla Minnaktos benim de bir hafta oldu ogreneli gecen hafta 10mm di sadece sol tarafi bu hafta 11.8 olmus iki hafta sonraya emar verdi tekrar. Doktorunuzla konustunuz mu ne diyor peki ? Ben konusamadim
Aysedamla hulyaclb gecen hafta ogrendim 10mm di. Bugun tekrar baktilar 11.8 olmus sol kismi sadece. Iki hafta sonraya da emar verdi daha detayli bu konuda bi bilginiz var mi acaba ?
Minnaktos hulyaclb perinatoloji de takip edilecek sadece inşallah düzelir düzelen yada doğumdan sonra bir sorunu olmayan çok kişi olduğunu okudum arastırınca o yüzden içimi karartmak istemiyorum ama doktor beni rahatlatacak bisey söylemedi
Minnaktos Aysedamla takibe alınacak sadece ilerleme varmı diye düzelebilirde yada bebekte hiç bir sorun yaratmayabilirde bana emarı söylemedi mesela internetten kendim araştırdığım kadarıyla duzelen yada doğunca hiç bir sorun olmayan daha çok o yüzden çok içimi karartmak istemiyorum perinatolog da bütün testleri önerdi ama bebekte bir sıkıntı olursa aldiracakmisin yada sonlandiracakmisin dedi hayır dedim istemiyorum odadan ağlayarak çıktım doktorlar içimi rahatlatacak hiç birsey söylemedi anlayacağın
Aysedamla Haticesimsekkk sizin doktorunuz bebek buyudugu icin normal diyor, benim ki de bir haftada 1.8mm buyumus diye iki haftya tekrar emar verdi. Vallahi insanin kafasini karistiriyorlar
Aysedamla Minnaktos cok geçmiş olsun umarim hic bir skinti olmaz 😔 kendi doktoruma ulasamadim hâlâ restaurantim var ve “ebe” olan bir musterim var iki gun once ona sordum cok sık karsilastigimiz bir durum takip edilmesi gerek ve de buyume yaparsa tehlikeli demisti.Bugun de baska bir ebe’yle randevum var bir de ona soracagim stresten basimdan agri gitmiyor
hulyaclb Minnaktos benim gittiğim Dr da çok güzel şeyler söylemedi. Kendi Dr sadece takip edilsin korkma dedi. Ama insanın içine kuşkuyu düşürenler çok.
Kbraozkn hulyaclb 4 ay küvezde kaldı sonra kalbi durdu nefes sıkıntısından dolayı o hastalığına bağlı olarak trakeostomi açıldı
Minnaktos Aysedamla sağolun sizede çok geçmiş olsun inşallah ilerleme olmaz dua etmekten başka çaremiz yok