Selamm :) dün hamile oldugumu ögrendim ve 3+6 hamileyim.. cok agrim oldugu icin doktora gittim bisey görmedi 2 hafta sonra yine gel dedi sansimiz varsa bisey görürürz dedi.. yaklasik 7 haftalik olcak ozaman.. sizce bisey görünürmü? Ilk deneyisimizde hamile kaldim ve cok sasirdik sevindik :) doktorum bisey göremiyorum diyince biraz üzüldüm acikcasi.. dualarinizi eksik etmeyin :)