1PrensAnnesi galiba aynı seyleri yaşıyoruz 22 . Haftamda tansiyonu burun kanamasiyla farkettik 17 olmuştu tansiyonum o günden beri alfamet kullaniyorum ara ara hastanede yattigim günler oldu 28. Haftada nst de sancı çıktı bu sefer de onun için yattm ciğer geliştirici vs olundu sancı geçti 34 haftaligim idrarında protein kacagi cikti 220 ama 300 e kadar sorun yok dediler tansiyon hapimida günde beş kez aliyorm ama ise yaramıyor sürekli yatmam laizm oturduğum an tansiyonum 13 8 14 9 oluyor