Evet kızlar bende herkes gibi doğum hikayelerini okumayı çok seviyordum ve bugün yazmak bana da nasip oldu tazecik anneyim bende hamileliğime 58 kilo ile başladım ilk 3 ay mide bulantılarıyla geçti ve 6 kilo verdim 2. Trimester bana balayıydı çok güzel hamile miyim değil miyim anlamıyordum bile 3. Trimestere gelince de rahattım sadece uyku yapmaya başlamıştım 35. Haftama kadar herşey yolundaydı 35. Haftamda kontrolümde nstde sancılarım çıkmıştı ben onları yalancı sanıyordum ama doktorum sancılar devam ederse durdurma yapacağını ve ciğer geliştirici yapacağını söyledi ve 2 sonrasında yine sancılarım aynı şekildeydi doktoruma gittim ve bana sancılarım ritmik oldukça gel serum yapıcam dedi bu arada da 2 doz ciğer geliştirici oldum 37. Haftayı görürsek mutlu olacaktık güzel bir şekilde yatarak 37. Haftaya geldik ve doktorum artık yatmamam gerektiğini bebişin istediğini zamma gelebileceğini söyledi o saatten sonra herşey yaptım ama bizim bebek inatçıydı ve sancılarım olmasına rağmen kanalda ilerlemiyordu artık 39. Haftama geldim ve bebeğin kanalda ilerlememesi sancılarımın olması beni yordu ve doktorla kararlaştırıp sezaryen günü aldık 6 Ocak sabah yatışım yapıldı nst ve serumlar yapıldı ve ameliyata alındım evet elleri hissediyorsunuz ama acı hissi asla hissetmedim bebişimin ilk ağlamalarını duydum sonrasında temizlerken silerken onu izledim biraz ten tene temas yaptık ve o çıktı babası kıyafetlerini verip hazırlatmış ben çıkana kadar bende bebekten 10 dakika sonra çıktım siyah saçlı yakışıklı oğlumla odadaydık artık ve direk emzirmek istedim çok şükür ki tuttu az da olsa zor da olsa hemşirelerin yardımıyla emzirmeyi öğrendim sonrasında da ağrılarıma yenik düşmeden 20-30 dakikada bir emzirdim şimdi emzirdim ve yanımda yatıyor uyumak ve uyumamak arasında kararsız bebeğin ve benim gaz tuvalet sıkıntım olmadığı için yarın sabah doktorum eve gidebileceğimi söyledi umarım da öyle olur şimdi sizlerde sıra benek nasıl isterse öyle doğum olur kendinizi yormayın ve strese sokmayın Allahım sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin güzel anneler ben Happy kids e geçiyorum orda da görüşürüz umarım 🥰