Zumrammm 5,5 yıl önce hale hanımda doğumumu yaptım çok iyiyidi ama şu anda medipole nergiz hanıma hidiyorum. Yüzyıl da kim kime dum duma bi randevu alıyorum 1,5 saat sonra sıra anca geliyo. Sezeryan için ayrı saat planlaması yapmadıkları için gidiyosunuz doktor seEryana gitti 20 dk ya gelir diyo asistanı. Bi gün gittim 3 ya da 4 seEryana gitti bende bıraktım. Özellikle covid dönemi o kalabalıkta o kadar bekleyemezdim. Bir de çocuk, kadın doğum ve diper muayene birimleri hep bi katta o da sıkıntı. Medipol miss gibi valla saatinde alıyo ilgililer herşey temiz. Özellerde hastaya tabiiki müşteri gözüyle bakıyolar ama bunu yüzyıl çok bariz belli ediyor ve rahatsızlık veriyor.