Azrabetulunannesi Kızlar merhaba otribebe kullanan var mı ya da alan her yedek başlık tek seferlik diyor o zaman çok pahalı olmuyor mu bilgisi olan yazabilir mi
Ces Azrabetulunannesi ben ilk zamanlar başlıkları tek sefer kullanıp atıyordum . büyüdü tabi şimdi şu an kaynatarak kullanıyorum eczacı hiç gerek Yok kaynat kullan demişti ama içim rahat etmemişti şimdiki aklım olsaydı kaynatırdım çok pahalı hemen bitiyor sürekli almak zorunda kalıyorduk
Babyy1S Azrabetulunannesi hijyenik acıdan tek seferlik kullanın ben tek sefer kullanıyorum mikrop kapabilir ikince kez kullanilirsa daha uyguna da var e bebekde bi bakın isterseniz
Elifkyhn1993 Azrabetulunannesi hc gerek yok yika guzelce tekrar kullan 2baslik cikiyo icinden bn hep ole lullandm hcbi aorunda yasamadim
mucizemi_beklyrm Elektrik süpurgesiyle mi kullanılıyor?kullanıcıların Yorumlarında öyle okumuştum sanırım