Geçen hafta kalp atışı için gitmiştik duymamamıştık ama ekranda kalp atışı var demişti doktorumuz. Haftaya tekrar gelin bakalım demişti daha önceden iki kaybım var onlarda kalp atışı duyamamıştım şimdi yarın için aşırı heyecanlıyım.. bulantım falan hiç bişeyde yok sadece hafif göğüs hassasiyetim var o sebepten de tedirginim aslında. elim ayağım titremeye başladı. Rabbim benim gibi hayırlı haberler bekleyenlere tez zamanda güzel haberler almayı nasip etsin inşallah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏 hayırlı evlatlar nasip etsin , hepimize hayırlı ebeveyn olmayı nasip etsin.. Sizlerden de dua istiyorum affınıza sığınarak🙏 İçinizden gelirse , bi ayetel kürsi 🙏