12eylul Merhaba kızlar 2. Bebegi istiyoruz olmuyor şuan duphaston ve klomen kullanıyorum bu sonuclar nasil anlayan varsa yorumlarsa cok sevinirim 🙏 https://imgyukle.com/i/aU20yA https://imgyukle.com/i/aU2f6H
Shn16 12eylul normal gözüküyor canım maşallah, regl dönemindeyken yaptırmıstın dimi testleri en dogru sonucu o zaman veriyor.
[silindi] 12eylul ben progesteron tedavisi gördüm progesteron bana düşük geldi bende aynı seviyelerde hapa başlamıştım. Hayırlısı olsun Rabbim gönlündekini nasip etsin♥️
Merve_akp Normal gözüküyo canım hepsi bi tek 2.ci resimdeki ilk sonucu anlamadım menepoz öncesi falan yazıyor
12eylul sutlaacc duphastonu progesteron dusuk diye verdi bitane kizim var dogum kontrol hapiyla korundum 10 ay oldu birakali hala hamile kalamadim anlamadik 😐
sutlaacc 12eylul bende hormon baktırdım canım bi östrojen içeren ilaç verdi bana doktor bide klomen yumurta geliştirici sana ne dedi?
12eylul [silindi] ne kadar surede geri yukseldi yani kac ay ilac kullandiniz Rabbim sizinde gönlünuze gore versin 🤲🌸
[silindi] 12eylul Ben 3 ay kullandım dün test yaptım silik çıktı 2 testimde bugünde kan testi vereceğim inşallah🎀🌸☺️