Merhabalar ben de aldim bana da biraz küçük gibi geldi ama 210 lu aldim yanı ortalama 20 gün kadar gider. Küçük olursa 2 alırım. Bir de bebeğin kilosu önemli yarın geliyoruz biz nasipse. Doktorumuz 3 kg olur dedi. Ama bebek 4 kg ve üzeri ise bence de küçük gelebilir. Bir de büyük olursa taşma yapar. O kısmı iyi ayarlamak lazım bence