Madinanin-Annesi Egeligelin evi sicak tutmak icin ne kullaniyorsun?Onun o une ya su koy yada yaw bez koy.bazen kurulukdan oluyor.Bide burnun kanarken bawini geriye verme normal dur.buz koy.Bendede cok oldu
Ssmmra Egeligelin canım tansiyon sorunun var mı tansiyon yüksekliği falan evde aletin varsa ölç . Eğer öyle bir sıkıntın yoksa önemli değildir ama genede doktoruna soylersin
Madinanin-Annesi Egeligelin evet evet wimdi senin bedenindeki suyu cekiliyor o yuzden suda ichmen lazim isiticininda yaninami wimdi sen goruyorsun normal kapta su koy bir az uzak tut cokda dibine degil yada sulu bir weyler o odajinda kurulugunu goturur burnununda kanamaz.Bana doktor soyledi yapdigimdan beri kanamiyor burnum
Dselda Cnm doktorum bana olabşliyor gebelelikte demişti korkma ama sor doktoruna söyle yani bnmde mesela burnum şişti
Easliii Damarlar genişlediği ve vücuttaki kan arttığı için burundaki kılcal damarlar fazla kandan çatlayıp kanayabiliyor hamilelikte olur ara ara ama durmuyor saatlerce aşırı kanıyor ise doktora gidebilirsiniz