Eses123 Arkadaşlar merhaba, 28. Haftadayım ve yapılan son kan tahlillerinde troidim normalin üstünde çıktı. Sizinse yüksek çıkan varmıdır, nasıl bir yol izlenmelidir ?
momtobem Eses123 benim başımdan beri yüksek çıkıyor ilaç kullanıyorum. Her ay dahiliye doktoruna gidip test yaptırıp verdiği ilacı kullanmanız gerekiyor