Leylayunus Kızlar ben gibi kapının eşiğinde olupta bekleyenler kimler ???stres sinir sıkıntı hepsi toplandı üzerimde bian evvel gelse 😀
Minegkhn92 Leylayunus benimde son12 gün arada yalancı sancı dedikleri oluyor ama onundışnda bi belirti yok 😅
Leylayunus Melek_2121 sezeryanın tek iyi yanı gününün belli opması sanırım bizim ne ara doğurcapımız belli değil
Turnakus Minegkhn92 aynıyız benimde son 12 arada bir belli belirsiz bi ağrı vuruyo ve karnım aşırı sertleşiyor
Srhtzlyh Leylayunus bizimde son 7. Ne ağrı ne sancı hiçbir belirti yok. Ara sıra belim ağrirdi çatı ağrısı oluyordu şimdi hiçbir şey yok birden kesildi hepsi bir haftadır🤷♀️
Baharata Leylayunus son 4 ama yalancı sancım bile yok 🤷🏻♀️ Herkez arayıp soruyo doğurdun mu diye artık bu soruyu duymak istemiyorum daraltı geliyo 🤦🏻♀️