Canım biliyorum stres yapma demekle olmuyo ama 8 ay bende uğraştım her ay adet oldum mu olcam mı diyodum banada hep stres yapma düşünme diyolardı elimde değil diyodum en son dedim artık umudumu kestim olursa olur olmazsa yapabilecek bişeyim yok dedim aralıkta hamile olduğumu öğrendim ve o ay hiçte hamile kalmak için çabalamamıştım üzülme nasibinde varsa inşallah rabbim sana hayırlı bi evlat nasip eder 🌸❤️