Eayh inşallah sağlıkla dünyaya gelir bebeklerimiz. Doktor şu an beslenmeye dikkat edeceksin dinleneceksin dedi, başka da bir şey demedi, hamileliğin başından beri 2 ilaç kullanıyorum zaten. Fazla hareketten dolayı da bebek yorgun düşüyor olabilir diye düşünüyorum, dinlenmek şart. İnşallah tam zamanında sağlıkla gelir. Doktora gideceğim muhakkak haber ederim.