Tu28 Hanımlar 13 haftalık olduk sizlerde durumlar nasıl cinsiyeti cok merak ediyorum öğrenen varmı bu haftalarda
Beyzan Tu28 ben 14 oldum ama 13 de öğrendim cinsiyeti erkek dedi neyy şekilde pipiyi gördük darısı size inşallah 😍
Madinanin-Annesi Tu28 en iyisi ne biliyormusun 20haftasan olsun o zaman cinsiyyeti 100/100 soyleyecekler.Wimdi kucuk diye yalniwda yapa bilirler.Benim arkadawlar hep wimdi wimdi 20haftasa aksi olanda oldu.Ben bekledim bir kere sordum bir kerede soyledi.
cilekreceli Tu28 20. Haftadayız daha emin değiliz doktor kız gibi dedi, haftaya randevu var umarım gösterir