Fadime_56 Yarın ikizlerimin kalp atışını duymaya gidicem bana dua edin ama çok korkuyorum ağlamak istiyorum ya mutlu olmak.bile.istemiyorum kötü haber alırım diye dua edin bana 🙏😭
2melek_annesii Fadime_56 allahım ikisininde pıt pıt attıgı kalp sesini duyursun canım benim bende 2.bebegime ayın 20 sinde gitcem inşallah sende bana due et duyum o güzel sesi😊
Busrasener43 Fadime_56 canım inşallah duyarsın miniklerin kalp atışını rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sizde bana dua edin bende henüz duyamadım 15inde gidicem doktora daha insan ister istemez korkuyor 😭
Selvaa Fadime_56 hiç korkma canım hersey çok güzel olacak iki minik ask büyüyecek içinde sevgiyle gelecekleri sen simdi biraz duygusalsin anlayabiliyorum tadını çıkar her anını doya doya yaşa bende ikizlere hamileyim 16 haftalık olduk büyüyoruz Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Mavis06 İnşallah hayırlı ve güzel haberler alırsınız 😊 miniklerin kalp atışlarını duyarsınız inşallah çok stres yapıp da onları da strese sokmayın olumlu düşünün dua edin içinizi rahatlatın en iyisi
Baharot Senn için dua edeceğim bende aynı duyguları yaşadım..6. haftada duyamadık.. 8. haftada kalp atışlarını duydum şimdi 16 haftalığız çok şükür🤲🏻
Fadime_56 2melek_annesii bi yanım çok mutlu bi yanım buruk ilk bebegin kalp.atsini duydum doktor ikinci kese boş dedi doktor ikinci kesede bebek yok dedi üzüldüm ama üzülüp stres yapıp karnimdaki bebeği strese sokmak.istemiyorum vardır bundada bi hayir allah bilir
ikizannesi24 Fadime_56 benimde ikizlerim var canım stres yapma sakın doktor bana düşük riski olabilir dedi 10 gün yattım sonra 6. Hafta duyduk kalp atışlarını . Normalde benimkiler de 9 haftalık olması lazım şuan ama 7 haftalıklar geç döllenme olmuş bizimde.
Baharot Fadime_56 benimde birinin kesesi 5. hafta gözükmemişti bile.. 6. hafta bize merhaba dedi :) Canını hiç sıkma, yersiz endişelere kapılma bebeklerin için sakinliğini koru..İnşallah gümbür gümbür duyacaksın..
Fadime_56 Baharot ilk bebegin kalp.atisini duydum doktor ikinci kese boş dedi sonradan dolar mi birşey soramadım ben
Fadime_56 Busrasener43 ikinci kese boşmus ilk bebegin kalp atışını duydum ilk basta çok ağladım ama vardır bundada bi hayir en hayırlısını allah bilir
Busrasener43 Fadime_56 olsun canım üzülme rabbimin vardır bı bildiği bak en azından diğer minnoşun kini duymuşsun bunada şükür
Selvaa Fadime_56 benim ikinci bebeğe ölür dedi doktor umutlanma dedi kaybolup gider dedi birdahaki kontrolde kardeşini yakalamış kocaman olmustu umutsuz olma
Fadime_56 Selvaa malesef ilk bebegin kalp atışını duydum hayırlısı olsun inşallah evladimi sağ salim kucagima alırım ikinci kese boşmus tek bebek var yani
Fadime_56 Selvaa ama canim kese boş dedi zaten şuan 7+4 ilk bebek ikinciyi bilmiyorum sonradan dolar mi acaba kese zaten kesin bu haftalarda.gozukuyomus dimi kese.ici dolu mu diye sence dolar mi içi tabi allahtan başka kimse bilemez allah bilir vardır bunda bi hayir
Selvaa Fadime_56 Allah’tan umut kesilmez canım Allah kalan bebeğine sağlık versin sağlıkla al kucağına kendini üzme ama