Eveet burada gördükçe o kadar çok sabırsızlanıyorum ki bu haftalara gelebilmek için 🙈ama şimdi bizde tam 20 haftalık olduk artık yolun yarısını tamamlamış bulunuyoruz 🧿🥰 çok heyecanlı minik kıpırtılarnı hissediyorum biraz göğüs sızım var e biraz da mide yanmam ama çok şükür ki bu zamana kadar gelebildik 🧿🥰 sizler ne durumdasınız nasıl gidiyo bu haftalarda neler hissediyorsunuz? 🥰