Ikizdeniz Dilan0626 ay ne sanslisiniz ya erken dogum olur mu diye korkuyorum boyle 39 40 haftalari gorunce imreniyorum masallah size saglikla alin insallah bebeginizi kucaginiza
caglanurr Dilan0626 Yok herşey normaldi bebek gelmedi sezeryandan bir gün önce sancım basladı bebek kanala girmedi bide iri bebekti ondan hemen sezeryana alındım
Dilan0626 gulcanyasarlar doğum yaptınızmı merak ettim benim suyum azalmış biraz gitmedm sancımı bekliyorum
gulcanyasarlar betul1- benimle aynısınız hemen hemen şikayetleriniz var mı yoksa benim gibi hiç bir belirti yok mu😅
gulcanyasarlar betul1- benim yarın baslatiliyo doğumum hayırlısıyla Allah hepimizin yardımcısı olsun bütün anneler sağlıkla bebeklerini kucaklarına alsın inşallah dualariniza talibim
Dilan0626 gulcanyasarlar yarın yazarmısınz insallah ben suni sancıdan çok korkuyorum gtmedm alalım demşlerdide bekliyorum insallah kendi sancımla giderim
Dilan0626 gulcanyasarlar yarın yazarmısınz insallah ben suni sancıdan çok korkuyorum gtmedm alalım demşlerdide bekliyorum insallah kendi sancımla giderim