biranneikikedi annepanda napalım ben hazırlıklıyım çok kez uyuyup uyanıyorum kedilerim sağolsun🙄 ilk bebeğim benim tecrübesiz olduğum için altını sık sık değiştiririm heralde 🤨
annepanda biranneikikedi çok fazla degistirmeye alıştırmayin derim. Yani 1 cis yapinca hemen almayın. 2. 3 bekleyin en azindan. Sizi cok zorlar sonra.. zaten simdiki bezlerde ıslaklik göstergeleride var galiba.. 😁
annepanda biranneikikedi bende sleepy kullanacagim var diye biliyorum yegenimden. İcerigi dogal ve fiyati uygun.
Azrabetulunannesi annepanda bende üniversite okuyorum 1. Sınıfta evlendim 2. Sınıftayım hamileyim iyiki uzaktan oluyor yoksa bu göbekle okula nasıl giderdim rezillik 😅
annepanda Azrabetulunannesi sizin egitim daha uzun annesi.. bunun 3 ü var 4ü var 🤭 ben pandemi bitsin istesemde 2. Dönemde derslerin uzaktan olmasıni istiyorum 🤭 yoksa dogumdan sonra bir kac hafta bebisle derslere gidicez 😁😁
Azrabetulunannesi annepanda büyük ihtimal seneye de uzaktan olur 4. Sınıfa giderken de anneme bırakırım yapacak birşey yok
annepanda Sevgi1907 bir miskinlik olmuyormu. Mesela 10 gun sonra teslim bir odevim var ama yapasım gelmiyorr 😁
annepanda Azrabetulunannesi ayy inşAllahh.. olmalı.. yoksa doğumu okul koridorlarında yaoabilirim. 😁 Bence gazi universitesi buna hazır değil..
Sevgi1907 annepanda oluyor ama evde 6 kisi bana bakiyor belimin agrisina duramıyorum ama mecbur yapmak zorundayim
annepanda Sevgi1907 Allah yardımcınız olsun.. 🤗 acaba o 6 kişi toplanıo size baksa daha kolay olmaz mi..
Sevgi1907 annepanda sana yemin ederim 1 hafta belimin agrisina ne oturabildim ne yatabildim o halde bile bisey bekliyolar yapamadim diyede bi ton laf isittim ustune
annepanda Sevgi1907 at kendini yataklara ay aman bana bişiler oldu de. Kendini doyur bak yeter dicem ama bende cok tez canliyım sussunlar diye bende yapardım galiba.. 🤦