Ya arkadaşlar bnde yaptırdm ama anlamadm ultrasondan baktıgında sınırda dedi, iki tüp kan verdim, cuma günü ve bugn sonuçları aldım tek bi kagıttı ve vitamin eksikligimden felan bahsetti ilaç verdi, iki tüp. Alıp bitane sonç kagıdı aldm digeri nerde? Bi ay sonra gel dedi, gerçi sonç. Ne olursa olsn takmıyorum aldırmak gibi düşüncem de yok siz kan verdiktn sonra naptınız?