Arkadaşlar dün doktora gittm tüp bebekle hamile kaldım 6+4 kalp atışı dinledik. Yoğun bulantım vardı o yüzden doktorum serum verdi hastamede takıldım düzeldim evime geldim. Bu sabah ani bir krampla şar diye bir kanama geldi hemen acile gittik. Bebeğe bakıldı kalbi atıyordu. Kalp atışı zayıf gibi dedi doktor ama cihaz farkı olablr gibi geldi bana bilemedim klinikti gittiğim yer. Bebekte sorum yoktu yanında yakınında kanama alanı yoktu hemen serum takıldım. Serumdan sonra wc kalktım bir yığım kanama oldu jole gibi düştü korktum yine ultrason a alındım yine bebek duruyordu kalbide atıyordu. Korkuyorum çok. İlk bebeğim düşmüştü ama böyle değildi kanamalar. Budamı düşücek nolur yardım edin başına gelen varmı. Şimdi azaldı ama hala kiremit renginde geliyor progestan fitilimi iğnemi vuruldum