Kızlar bende direk ürtiker teshisi kondu tüm vücudum kabardı gözlerm sisti kabus gibiydi bana da ilac baslattı bu hale gelmektense kafanzı cok bulandırmadan yola devam edin hamilelikte ilac kullanımı kar zarar hesabıyla veriliyo caresiz kalınca mecbur kullanıyrz bebeklerimizi Allah korusun ne diyelm üzülmekte bu tarz seylerde tetikleyici oluyor