İlk kızım 62 gün küözde kaldı ve ilk 6 ayında ememedi. Bu süre zarfında günde 8 kere kesinlikle atlamadan 3 saatte bir neredeyse 1 saate yakın elektrikli lansinoh tekli pompa kullandım. Bu şekilde yoğun kullanım için yapılmadığından 2 kere garantiye gönderdik her defasında güzel dönüş yapıp sorunlarımızı büyük ölçüde çözdüler. Tabiri caizse eşşek gibi kullandım makinayı çünkü mecburdum avent vardı arkadaşımda o da güzeldi, manuel olarak da başka bir arkadaşımın gene lansinoh manuel vardı onların bebekleri büyümüştü ihtiyaçları yoktu artık ve garantiye gittiği süre içinde bu iki pompayı da kullandım ve manuel olandan şimdi ikinci çocuğum için hazır ettim artık kimseden isteyemem zaten o arkadaşımın da bebeği var şu an ikincisi:) ama lansinoh elektrikli hala çalışır durumda toplamda kızım emmeye başladıktan sonra da 3 ay daha sıklığı düşürerek sağdım ve toplamda 10 aya yakın sağım yaptım. Makina parasının hakkını mislince çıkardı ve adaptörünü yeniledim şu an doğum çantamda ilk sırada yerini aldı :) hala çalışıyor dayanıklı bir makina sonuna kadar hem elektrikli hem de manuelini kullanmış biri olarak tavsiye ediyorum prematüre bebeğimi aylarca onlar sayesinde besledim