Kızlar 21.haftadayım 22 de kontrole gitcem bu bebeğin yüzünün belli olduğu ultrason 4 boyutlu demi dogru biliyorum ve bunu devlet hastanesi çıktı olarak veriyor mu yoksa özeller mi böyle elimize çıktı veriyor.. Normalde devlet çıktı vermiyor biliyorum ama belki bunda verir mi ki diye merak ettim