Sinem8844 Duygu3437 bndede var bndeki sag tarafta ıkı gundur fena agrıyor rahım buyuyor dıye galıba oyle yazıyolar hep bn 10 haftalıgm daha
Madinanin-Annesi Duygu3437 benim 3gundur popom agriyor sen ne alaka arkadaw diyorum daha kotu agriyor.Her agri normal ama karin agrisina mutlaka dikkat et
berraninannesi Madinanin-Annesi bizde 24+5 haftalığız karnım çok ağrıyor ağrısından duramıyorum yemeklerden sonra ağrımaya başladı ve istiğfar ediyorum neden acaba
Madinanin-Annesi berraninannesi kanaman varmi?birde karninin awagisimi agriyor?bak awagisi rahim tarafsa doktoruna mutlaka soyle o cok kotu bir wey.Yok ustlerse korkma.
Duygu3437 Madinanin-Annesi yok aşağısı değil sadece arada kramp giriyor düzeliyor kanama felan da yok
berraninannesi Madinanin-Annesi kananam olmadı çok şükür ama tam göbeğimin ortası ve sol kısmı ağrıyor
Mavis06 Benim de o haftada ciddi sol Kasım ağrım oldu idrar yolu enfeksiyonu varmış ilaç kullanır kullanmaz kesildi beni çok zorlmıştı fatk etmedim çok ilerlemiş
Mavis06 Duygu3437 tahlil yaptır istersen çünkü ben acile gittim karın ağrısından doktor tahlil yaptı enfeksiyon çıktı çok ilerlemiş dedi ilacı düzenli kullan ağrın geçecek dedi dediği gibi de oldu ilk kullanımdan itibaren etkisini gördüm