Alfabetaa Kızlar 36+6dayım. Bugün randevum vardıı doktor artık her hafta geleceksin dedi. Şimdi bir hafta sonra kontrol diye mi randevu alayım ücretsiz yoksa her hafta ücret mi ödüyoruz her hafta gidenler nasıl yapıyorr ???
Gizmolata Alfabetaa her hastanenin değişiyor canım mesela benim gittiğim 10 gün içinde ücretsiz oluyor, yinede randevu alıyorsun
Pnrmcht53 Alfabetaa Bende medipol mega nagihan kayaya gidiyorum bende merak ediyorum bu konuyu malüm muayene ücretleri çok pahalı orada 🙄