Kubraecem Kızlar oğlumun ismi Nahit eren …. Nahit kayınpederimin ismi benimde rızamla koymuştuk. Şimdi kızım olacak ismi erene uygun diye ecem düşünüyoruz .. eren ecem 😊 ben Zeynep ecem olsun diyorum sizce nasıl ??