Merhabalar güzel anneler ,
Biz 29 haftalık olduk ama hala anne yanı beşiği olarak ne alacağımıza karar veremedik . Bebek odası aldık , o yüzden 1 yaşına kadar kullanabileceğimiz bir beşik istiyoruz aslında . Var mı öneriniz ? Bir de sallanan beşik mi sallanmayan beşik mi daha iyi sizce ?