Lamelif Yok mu kimse neler yaşadınız çok ağrınız oldu mu sütünüz geldi mi kanamanız oldu mu yazar mısınız????
GamzeDelikta Normal sezeryan hakkındaki tecrübe ve yorumlarınızı alabilirmiyim dr um iki normal Doğumun üstüne bebek makat olunca sezeryan diyor 38 haftalığım