Eprengarenk ailenizin yaptigi kafatasiyla ilgili yani o sekilde sekil almasin diye. Ben buna katiliyorum. Bizimkilerde yapti yani bebek sirt ustu yatiyor. Basini bi saga bi sola bi duz yapiyorlardi. Arkadasim hep ayni yone yatirdi ve kizinin kafasi resmen yamuktu doktora goturdu. Doktor destek koy kafasina diger yone yatsin fln dedi neyse az bucuk duzeldi cok sukur. Arada kucaginizda yuz ustubyatirin sirti rahatlasin. Ama asla uyumayin bebegi kontrol edin.😊 ve yatakta da yuz ustu yatirmayin.