Siyahfondoten Kızlar internetten alışverişi pek sevmiyorum ama mecbur bu dönemde çoğunluk öyle yaptık. Burdan aldığınız ürünlerden memnun kaldınız mı? Görünüş olarak güzel duruyor ama bilemedim.etrafimda da alan olmadığı için burdan sormak istedim 😇🙏
ozgeya Siyahfondoten Ben mağazasından çok alışveriş yaptım. Çok iyi bebek markaları var ve gerçekten kaliteli ürünleri.
[silindi] Siyahfondoten pamuklu ve kaliteli ürünler ama cok pahalı hastane çıkışına fln 200 lira vermeye gerek yok zaten 1 ay giyecek en cabuk küçülen şey yeni bebek kıyafetleri
Nilhlp Ben şahsen mağazasına gitmiştim. En iyi markaları satıyor hep. Genel olarak kaliteli renkli bir yerdi. İnternetten bebek eldiveni getirttim sorun yoktu.
Siyahfondoten Biraz pahalı evet ama hoşuma gitmişti ürünleri. Teşekkür ediyorum kızlar yorumlariniz için 😊❤