Fatma_7 Zeliiiss benim midem bulandığında naneli sakız çiğniyorum azda olsa o anda bastırıyor bi de sade sodaya limon sık az bişey de tuz ekle biraz da olsa bastırıyor Allah yardımcımız olsun inşallah
kumrucanim Bende 8+1 im benimde çok zor geçiyor hep mide bulantım var ama kusmam yok yemeklerden tiksiniyorum 2 serum yedim 2 gün önce öyle biraz kendime gelebildim
Havva 8+3 olduk bizde acayip bide bulantısı vardı hapla bastırıyorduk biraz ama gün içerisinde çok fena oluyordum. Şükür iki gündür azaldı biraz kokuya hassasiyet var. Bide çok fazla halsizlik oluyor