Nasibim Anneler kontrolümde 12+4 günlük oluyor miniğim sizce öğrenebilir miyim ve sonra değişirmi önceki doğumda 12 de kız dediler 13 de erkek dediler tabi melek oldu uçtu miniğim 2 gün sonra kaybettik çok merak ediyorum
Yetgineslihan Nasibim 13+6 da pazartesi gittim öğrenemedim cuma tekrar gitcem :) inşallah siz öğrenirsiniz:)
Ebruakcetin Nasibim benim doktorum 12. Haftada %99 erkek ama sen hazırlık yapma demişti sonrasında da değişmedi 😁36. Haftaya geldik çok şükür . Erkekse daha çabuk belli oluyor diyorlar inşallah gönlünüze göre olur
Nasibim 26Merve yok canım doğum yaptım 1 sqat sonra kalbinde sorun olduğunu öğrendik 2.günü sqbah öldü
Nur123456789 Limonumm Canım bende 16 haftalık oldum doktor a gittim rahim ağzında açılma var bide erken doğum riski var dedi sizin de böyle miydi nasıl 20 haftalık iken doğum yaptınız bebeğinize ne oldu tecrübelerinizi biraz anlatır mısınız
26Merve Nasibim Ne büyük acı Allah’ım bir daha aynı acıyı yaşatmasın .. Ahirette şefaatçi olacak meleğin
AsilPrens Nasibim ben de kalp probleminden kaybettim 39+1 de dogurdum dort gun yasadi gecen sene mayista. Pazartesi kontrolum vardi 12+4tuk ve erkek gibi dedi doktorumuz. Kaybettigim cocugumda erkekti… allah sabir versin.
Nasibim Pkosendrom erkekten sonra kız demelerine şaşırdım nadir oluyor genelde kızdan erkeğe geçerler
hemsirebirannee 12 hafta da öğrendim erkekleri daha çabuk söylüyorlar. Tabi yinede hep yüzde yüz değil diyor dr lar her ihtimale karşı bence deneyin şansınızı
nmkk11- Nasibim bendede aynı şey oldu 12+4 erkek 16 haftada kız ve gittiğim hastane cihaz anlamında vs iyi özele gitmiştim. Hata olabiliyor
Ccff3435 Sevgi1907 bende bugün öğrendim 12 haftalık buradaki yorumları okuyunca korktum acaba değişir mi?
PIRIL Ben 12. Haftada öğrenmiştim. Doktor iyi bir doktorsa ve ultrason cihazı detaylıysa görüyorlar. Benim ilk gebeliğimde de 12. Haftada söylemişti aynı doktor
Kuzeyinannesi96 Bende 12+5 günlüğüm yarın gidicem bakalım söyleyecek mi oğlum 18. Haftada göstermişti hep ya ayağı kapalıydı yada sırtı dönüktü görememiştik 😂 en son giderken çikolata ve meyve suyu içtim gösterdi artık çikolatadan mi bilmiyorum 😂