Nasibim Anneler kontrolümde 12+4 günlük oluyor miniğim sizce öğrenebilir miyim ve sonra değişirmi önceki doğumda 12 de kız dediler 13 de erkek dediler tabi melek oldu uçtu miniğim 2 gün sonra kaybettik çok merak ediyorum
Duygus97 Nasibim 12+1 de kıza benzetti 13+1 de kesin kız dedi 😊 Allahım birdaha yaşatmasın yerlerini sağlıklı bebekle doldursun inşallah. En korktuğum bebeğimi kaybetmek kimseye yaşatmasın Allah 🤲
[silindi] Nasibim evet cinsiyet söyledi ama her ay degişiyor önce erkek sonra kız sonra öbür ay kesin olur dedi 21 haftaya geldik daha corap alamadık bekliyoruz😄
-Kbra8- Nasibim ben 12+5 te %90erkek dedi 14. Haftada %100 dedi canım. Gösteren gösteriyor ama bi yakınım 6.ayda öğrendi kız olduğunu. Oda zorla gösterdi bebişi 😊
Nasibim -Cansu- yanlıl yazmışım sanırım 12 haftalık ikrn kız dediler 13 de erkek doğduktan eonra yanş canlı doğum oldu kalp sorunu çıktı yaşamadı