Öncelikle geçmiş olsun. Benim 3. Hamileliğim olmasına rağmen şu anda 29+2 haftalık hamileyim bulantılarım 24. Den sonra kesildi malesefki kolay kolay geçmiyor. Aşırı bulantı ve kusmadan dolayı 15 gün hastanede kaldım 12 kg verdim.Ne yedim nede içtim sekaret hayatı yaşadım resmen. Dudaklarımı annemler pamukla ıslatıyordu. Derim pulpul atmaya başlamıştı artık. Sizinde çok ağır geçiyorsa eğer kilo kaybıda varsa serum alın.