35 haftaya geldim tüm eksikleri tamamladık. Bebek odası hiç düşünmedik kiracıyız diye. Bugün letgo da takım gördüm şifonyer, büyüyen beşik, gardrop 900 lira o kadar da güzel ki. Çok yeni duruyor. Almayı düşündük. Bakalım cuma günü bakıcaz duruma göre aslında koyacak yerimde yok ama göründüğü gibiyse aşırı temiz ve hoş 😊