-Figenn öncelikkle geçmiş olsun vakti ne zamansa o zaman gelsin. Erken doğum yaşamadım ama doğum sancısını anlatabilirim. Normal doğum da kasıklarınız değil beliniz çok ağrır sanki etiniz kemiğinizden ayrılıyormuş gibi hissedersiniz zaten anlamamanız imkansız. Ayrıca dinlenince yatınca ağrı geçmez aksine şiddeti artar ve düzenli olarak sancı girer.