Kızlar merhaba, 19+2 deyim gündüzleri nasıl otursam geceleri nasıl yatsam bilemiyorum. Bel ağrısı denemez ama kuyruk sokumunda bir ağrı var hep yastıklarla destekliyorum idare etmeye çalışıyorum. Benzer bir ağrı Yaşayanlar var mı aranızda? Tehlikeli bir durumun habercisi midir? İnternette araştırmaya da korkuyor insan tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏🏻🙏🏻