Kizlar 16+2 hamileyim.Benim sikayetim yemek yedikden sonra cok kotu oluyorum. Cokda yemiyorum ama nefesim kesiliyor,bayilacak gini oluyorum birden uyku basiyor. Tansiyonumu olctum oda normal cikti. Simdede daralma bunalma basiyor beni nefes alamiyorum kalbim carpiyor hizli hizli. Anlayamadim sizce niye boyle oluyorum ben ? Yarin randevum var.