Busra3509 Hatice4446 16 haftam Cok zor nefes alıyorum kimi zaman Birde carpıntı çok olyo bende nabzım hep yüksek cıkyor 120.130.140 böyle en düsük
91ARIN91ASK Hatice4446 hiç bitmiyor ki kış günü cam açık yatıyorum nefessiz kalırsam bebeğime bişey olur korkusu ile
[silindi] Hatice4446 18den sonra tıkanmaya başladım karnım o kadar büyükte degil daha 1 kilo aldım ama bebek yukarıda sanırım uyurken bile nefessiz kalıyo gibi oluyorum