Kizlar dünde yazmıştım yenidoğan bebeğimizde bronsit çıktı .. korona olmuştu kardeşim hamileliğinde doktor koronadan kaynaklı anne karnında enfeksiyon kapmış büyük ihtimalle dedi bronşit var dedi ve kalbinde ufurme varmış yarın eko cekilecekmis duruma göre bilgi verecekmiş çok üzgünüz varmı bunlara benzer yaşayan Allah kimsenin başına vermesin şimdi kuvezde annesinden ayrı içimiz gidiyor