dLacin ben ilk başta Ahmet başaranın kardeşi Mustafa başarana gidiyordum ikili test yaptırmayı düşünmüyordum bana tek kordonu var bizde hata payı çok düşük falan diyip korkuttu çok şükür ne ikili testte sıkıntı çıktı ne de tek kordonmuş, daha sonrasında alerji olmuştum bu seferde sen corona olmuşsun niye kliniğe geldin diye hiç hoş hitap etmedi iki güne ateşin çıkar falan yine kendinden emin konuşarak beni korktu test yaptım negatif geldi diye aradım söyledim ama adam hala kabul etmedi negatif olsada korona olabilirsin diye çok şükür korona falanda olmadım, merakımdan antikor testi yaptırdım daha sonra olmamışım hiç yani, değiştirdim ondan sonra zaten her muyanede beni korkutarak psikolojimi bozdu resmen ilk başta ,ben konyada en iyisi diye gittim ama gitmez olaydım neler yaşattı kimseye tavsiye etmem