Seldaaa__ esmirna16 bende aynı haftadayım 10gündür 5cm açılmam var bugün baya sık kasılmam oldu ama doğum yok eve döndüm bekliyorum
esmirna16 Seldaaa__ Yok benim daha once miyom ameliyatim olduğu için ve kese ameliyat yerine tutunduğu için sezeryan oldum.
Haticeada Seldaaa__ ama 5cm açılma varsa nasıl eve gönderdiler sizi çünkü açıklık var yani doğum baslamis
Seldaaa__ esmirna16 amin tşk ederim sizinde gözünüzaydın rabbim sağlıkla hayırlısıyla bebişinizi büyütmeyi nasip etsin
Seldaaa__ Haticeada benim karnımın üsyünde cok kasılmam oldu sık sık hastaneye gittim nst girdim dr sancın var ama düzensiz dedi beklicez dedi eve geri geldim
Seldaaa__ Haticeada evet 10gündür var o açıklık ama rahime baakı yok düznli sancım yok dt tutabildiğimiz kadar tutalım icerde diyor
Haticeada Seldaaa__ allh sağlıklı doğum nasip etsin inşallah canm bol yürüyüş yap hurma ye açıklık olur