Herkese iyi geceler, bebeğim başından beri çok hareketli bir bebek değil en son 28.haftada doktora gittik şükürler olsun iyiydi, bu haftalarda dışarıdan bile izlenmesi gerekirken benim bebeğim öyle hareketli değil, bir günü bir gününe uymuyor bugün azcık hareket etti. Kalp dinleme cihazım var şükürler olsun kalbini duyuyorum ama bir yanım üzgün. Bebeğim kız bunun etkisi var mıdır veya plasenta öndeyse o etkili midir acaba?