Dyguuuuuu Normalde sürekli uyku hali olurken . Bende erken kalkma uyku bozukluğu oluştu. Sizde nasıl bu durumlar?
Aaaaayyyssssuuunn Dyguuuuuu bende öyle olmustum sabahın 6sında uyanıyordum😂geçicek merak etme 18.haftamızdayız uyuyorum artık