YaprakAydnKestel Buğün kontrolümüz vardı ve boyumuz 45,5 cm Kg ise 2800 iyimi sizce ?? Sizin yavruşlarınız nasıl ??
-gyns- YaprakAydnKestel Merhaba🤗.. Bizim 34+3 2534’ dü.. Bebişlerin kiloları değişiyor.. Hepsinin kendine özgü, bir yapısı var😅.. Sağlıkla gelirler inşâALLAH.. Sizinki doğum pozisyonunu almış mı?..
Beser93 YaprakAydnKestel budan onceki randevun kacinci haftadaydi bebis kac kiloydu o zaman ? Bende simdi 35+2 yim en son 33 te gittim 2300 du merak ediyorum acaba kac gram oldu diye 36 da gitcem doktora
Berkaysmom Bence normal benimki 3100 gram tosun bebek dedi doktor gelisimide 3 hafta onde benimki anormal 😊