Bulut18 Merhaba hanımlar bebeğimin kıyafetlerini yıkamaya başladım makinedeki bebek programı 3 saat sürüyor bana çok uzun ve derecesi fazla geldi siz nasıl yıkıyorsunuz bilgi verebilir misiniz kaç derece ve süresi ne kadar
ssnnmmm Bulut18 daha yıkamadım ama o kadar uzun programa atmak istemiyorum bende giymeden eski olmasın 2saat 60derece bebek programım o yüzden normal programda yıkmamayı düşünüyorum ütü yeterince sıcak hijyenize eder sonuçta
sherlock_anne Bulut18 40 derece 40 dakika 800 devir. Bebek doğduktan sonra kıyafetler hep lekeli oluyor. Doğumdan sonrada hep pamuklu programında 2 saat 60 derece 100 devirde yıkadım.
_Mother_ Bulut18 bende bunu merak ediyorum ama hijyenikte yıkamaya gerek yok diye düşünüyorum sonuçta leke yok ve hiç geyilmedi yıpransın istemiyorum o yüzden düşük derece de yıkayacam inşallah o zaman gelirse
Minikkusum_ Bulut18 ben 30 dk da yıkıyorum hep bebek programı evet çok uzun sadece çıkmayan lekeli kıyafetleri olduğu zaman bebek programında yıkıyorum
Cjdjdj 15 dk yıkadım 30 derece sadece su değsin yeterli tozu gitmiş oluyo ütüleyincede gayet yepyeni duruyo