Benim de çok fazla mide yanmam var ne yapsam geçmiyor gerçekten ilk aylarda yaşadığım bulantılar daha iyiymiş diyorum. Gaviscon filan asla fayda etmiyor en iyi götüren kefir oldu sanki beni yada üç kaşık yoğurt, süt filan daha anlık kesiyor ama özellikle kefir beni bir süre götürüyor gibi şuanlık